bafort.reismee.nl

Tomorrowland

Eerwaarde vrienden, vriendinnetjes en familie,


Het avontuur gaat verder.


Ik heb mijn stulpje gevonden. Het is een mooi (in Afrikaanse termen) huis. Het bestaat uit een 10tal kamers met 5badkamers met natuurlijk keuken en living. Genoeg privacy en het is even groot als mijn gedeelde hondenhok van de eerste week.

Wanneer ik echter buiten de kamer kom heb ik meer luxe. Er is een Afrikaanse dame die de afwas en mijn vuile was doet, la mama. Daarnaast is er vanalles aanwezig om te genieten van de Afrikaanse weerscondities: een zwembad en een grote tuin.


Nu verhalen:

Eerst en vooral zijn er enkele foto's te zien op de reisblog van een trip naar een cheetah experience en een dierenfarm. Daar konden we, enkele internationale studenten en 2 afrikaanse vrienden, genieten van het beeld van enkele typisch Afrikaanse beesten: Neushoorn, Giraf, Zebra, Everzwijn, ... Na deze tour werden we begeleid door een soort opvangcentrum voor verschillende soorten Cheetahs. Je weet wel de snelste dieren op de wereld, die een tot snelheid van 120km/h kunnen lopen. We kregen zelf de mogelijkheid de kleinsten onder deze beesten te aaien.

Zolang ze zo groot zijn als een doordeweekse huiskat zijn ze heel aardig. Na enkele maanden willen ze spelen, alee zo noemden de begeleiders het. Voor mij leek het meer op oefenen prooien te bespringen maar kijk iedereen heeft zo zijn eigen blik op de dingen des levends.

Daarnaast dacht ik mij zondag tussen 18u en 20u even in Tomorrowland (dancefestival voor de onwetenden) te wanen. Ik was naar een kerk geweest, in hoeverre we het een echte kerk kunnen noemen. Het gebouw is een look-a-like van het Antwerpse sportpaleis, er is plaats voor 5.500 personen, er treden bands op, er wordt gedanst en ga zo maar door. (Zie Filmpje!) Ik zou het eerder een kruising van een voetbalmatch met een theatershow noemen.

http://www.youtube.com/watch?v=BN6Uu4rU2EI


Ik kijk al uit naar mijn volgende avonturen hier de komende week.

Tot hoors!!!!!!

Reacties

Reacties

Lambrecht Bert

laat keer wa foto's zien van diene camping enzo, kwil da wel keer zien

liefste broer

en nen foto van u kamer? en ist zwembad even groen? en la chikas???

M&M

Hier in pietranste is het super mooi weer! Op reis met de ouders en de lievelingszoon! We komen je zeker en vast eens bezoeken, wees gerust we waarschuwen je wel! En wat is nu jouw preciese adres? Nog veel plezier toegewenst aan ons negertje! Ieksjes M&M

Charline

Anthony! zo wijs, u blog is zalig om te lezen! veel plezier daar tussen neushoorns en giraffen, en vergeet niet de geschiedenis van tijd tot tijd eens door te nemen :), groetjes vanuit Japan!!! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!