bafort.reismee.nl

"vakantie"week?

Aangezien ik heb zowat alle entertainende introducties al heb gebruikt.
Wordt het toch steeds moeilijker iedereen op een leuke manier te verwelkomen! Maar toch.

Groetjes iedereen,

Hier Anthony, jullie vroegere blanke vriend/ broer/ kennis, ik begin steeds meer Afrikaanse gewoonten over te nemen.
Vlees. Laatkomen (maar daar had ik al wat ervaring mee). Brandy. Bruiner zijn. Links rijden. En ga zo maar verder. Allemaal ben ik ze aan het overnemen.

Hopelijk herkennen jullie me nog wanneer ik wederkeer.

Enkel het vroeg opstaan (5 A.M.) is er nog niet helemaal doorgekomen. Alhoewel ik toch al 2 keer om 9u heb ontbeten deze week.


Ik moet jullie wel een beetje teleurstellen met de speciale evenementen die mij de voorbije week zijn overkomen. Ik zat in, ik durf het bijna niet zeggen, studiemodus. Werken die afgewerkt moesten worden en examen afleggen. Angstaanwekkend schoolachtig voor deze vakantieperiode.
Maar bon ik kan natuurlijk ook niet beginnen schrijven over wat ik heb bijgeleerd en over hoe en of de kennis mij rijker heeft gemaakt. Toch zal ik toch eens in mijn verhalendoos kruipen om toch maar de enkelen die dit lezen te amuseren.

Mijn naam is hier vereeuwigd. In een Irish bar weliswaar.
Het bizarre is toch wel dat het niet met drinken was, lees definitie Irish Bar.
Ik was met mijn groepje van de richting na het examen iets gaan eten en drinken. Zag ik daar op die menu toch niet een heerlijk steakje staan, mijn eethormonen konden niet anders dan het vleesdoosje bestellen. Waarop de ober mij, na eens goed te zijn gescreend, de 'challenge' van de bar voorstelde: 1kg Steak opeten in ruil voor de titel van sir. te krijgen en mijn naam te mogen vereeuwigen op de muur.
Onder de groepsdruk of stoerdoenderij. U kiest maar. Heb ik dan maar de challenge succesvol beëindigd.
Ik ben nu dan ook de trotse eigenaar van een Sir. Anthony Bafort certificaat. De eerste van de vele titels die mij de komende jaren voor de voeten zal worden gegooid.
Uit euforie bestelde ik prompt 5 van de finest premium biertjes die ze hadden. Stella Artois. Waar ik spijtig genoeg tot de conclusie kwam dat Honours Finance, mijn richting dus, niet funminded people aantrok. Kreeg ik er prompt, opnieuw prompt inderdaad, 3 voor mijn neus teruggestuurd. Maar alee zo erg vond ik dat nu ook weer niet, niewaar.

Daarnaast heb ik via 3methoden geprobeerd de mensen van mijn huis wat manieren bij te leren.
Benodigdheden: papier, plastieken bekers, stylo, keukenmateriaal, ping-pongballen en dobbelstenen.
-Introductie van een soort komen eten zodat ik (en zij) niet elke dag moeten koken en er dus meer kan worden genoten van de Afrikaanse levensstijl. Ik beet de spits al af met een simpele frikandon met puree en natuurlijk een assortiment aan drankenswaren (brandy, gin, wodka, cointreau en ijs)
-Een mooie beerpong-sessie om de vriendschappen te smeten en rivaliteit te creëren. Plezier verzekerd. Zeker wanneer je 2 Zuid-Afrikanen kan zien verliezen tegen dames. Hihi
-Chapeau. Maar ik vrees dat dat teveel denken vereist om in korte tijd succesvol van de rails te krijgen.

Anyways,
Ik beloof plechtig dat het volgende verhaal meer pittigheden zal bevatten.

Reacties

Reacties

Sir Jean-Charles joris

Kerel, had je 2 dagen niet gegeten ofzo dat je een steak van 1 kilo kon opeten, indrukwekkend :p

Voor de rest wel een fijn verhaal hoor!

Tot in een week!!

Sir Berrie

Sir is in ieder geval nen beteren bijnaam dan 'slechten betaler'

Toch een mooi verhaal..

Papie en Mamie

Hallo Anthony het is terug 1 september en dus is er iemand jarig Proficiat met je verjaardag.We zullen er ook eentje op klinken.
groetjes en tot verder horen.

mamie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!